lördag 5 juli 2008

Kedjeböcker?

Igår fick jag ett kedjebrev. Jo det är sant. Ett sånt där som innebär att man ska skicka något vidare till nån annan och få en massa tillbaka. Jag testade det några gånger när jag var liten. Inte ett enda tuggummi fick jag. Inte ett enda vykort heller. Men testade gjorde jag. För man måste ju tro. Och tänk att få ett berg med tuggummi på posten! Vilken lycka det hade varit!

Det här kedjebrevet handlar om pocketböcker. Skicka iväg en bok som du redan läst och brevet till sex personer. Summa summarum kommer 36 böcker tillbaka. Om man tror. Vilket jag inte gör. Men testa måste jag ändå. För att jag vill. För att det är kul. Och för att jag har en (faktiskt flera) pocketbok över.

1 kommentar:

Anette sa...

Hej
Hittade did blogg när jag kollade bloggar med körsång som intresse.
Kedjeböcker....jag har också gjort det alldeles nyligen. Men ännu sålänge har jag inte fått någon bok...

Hoppas att du har bättre tur.