onsdag 4 juni 2008

Nygammalt jobb och ingen flytt

Nu är det beslutat! Vi stannar i den här hörnan av Skåne! Vi kommer alltså inte att flytta söderut! Det känns skönt att ha fattat ett beslut och att inte behöva fundera på detta längre. Det känns skönt att vi beslutade oss för att stanna här. Det känns skönt att barnen får vara kvar i sin invanda miljö. Det känns skönt att få fortsätta engagera sig här. Det känns spännande att få utveckla det hus vi har till något nytt.

Till råga på allt har jag fått löfte om ny tjänst när mammaledigheten är slut, men på min gamla arbetsplats. Det känns fantastiskt spännande och utmanande och jag tackar för förtroendet som ledningen visar mig! Att utvecklas är oerhört roligt och nu ska jag ta ett hopp till andra arbetsuppgifter. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: