måndag 17 augusti 2009

Löften i största hemlighet

Min bästa väninna har gått och gift sig- i största hemlighet! Ingen visste utom bruden, brudgummen och vigselförättaren! Cermonin ägde rum under en sommarfest hemma i trädgården och båda deras släkter var samlade. Undrar hur många som anat vad som var på gång? ... Inte jag! Det fanns inte i mina tankar att de planerade att gifta sig just nu, även om jag förstås visste att dom båda ville. De har skyllt på kapitalbrist ett tag men jag undrar jag...

Det är snart tre år sedan jag och min älskling gifte oss men minnena är tydliga som om det vore igår. Maken och jag gifte oss först efter 11 år tillsammans men oj vad den dagen och de löftena betyder mycket. Än idag blir jag varm när maken pratar om sin fru!

Jag är så glad för min vänninas skull men önskar att jag hade varit där och fått dela stunden med dom! Så här inför hela världen vill jag dock önska dem:

Ett stort grattis och lycka till!

...och om hon tror att hon på detta sätt slipper undan uppvaktning så har hon FEL!

Inga kommentarer: