torsdag 30 oktober 2008

Klagomål

Jag har fått klagomål. På att jag inte bloggat på länge. Jag ber er trogna läsare humbly om ursäkt! Men jag har inte haft tid. Vet ni vad som händer när man börjar jobba? Man blir trött! Åtminstone om det samtidigt är höst! Ännu tröttare blir man av vintertid. Så trött att man måste gå till sängs kl 20.30. Inte konstigt att man inte hinner blogga då.

Maken undrar vad jag gör på jobbet då. Tja, det kanske vore idé att ta sig en tupplur där. Problemet är bara att jag numera sitter i ett landskap. I ett rum där flera personer dessutom passerar under dagtid. Ingen bra start på nya tjänsten att sova då kanske...

1 kommentar:

Anna Andersson sa...

Dina tankar är saknade, men jag har full förståelse för det där med tröttheten. Är stundtals där själv efter att ha jobbat sedan 1 september...
Du gör helt rätt som sover!
/Anna